- Author
- Wnuk-Pel Tomasz (Uniwersytet Łódzki)
- Title
- Ujęcie i rozliczanie kosztów sprzedaży dla potrzeb zarządzania
- Source
- Rachunkowość, 2011, nr 3, s. 2-9, tab., przypisy
- Keyword
- Koszty sprzedaży, Analiza kosztów, Analiza sprzedaży, Zarządzanie sprzedażą
Cost of sales, Cost analysis, Sales analysis, Sale management - Abstract
- Znaczenie funkcji sprzedaży i ciężar gatunkowy kosztów sprzedaży nabrały dziś tak dużego znaczenia, że konieczna staje się odpowiedź na pytania: jak koszty sprzedaży klasyfikować i ujmować, w przekroju jakich przydatnych dla potrzeb zarządzania obiektów (produktów i towarów, klientów, obszarów sprzedaży, kanałów sprzedaży itd.), w jaki sposób poszczególne grupy kosztów sprzedaży rozliczać?. Przed wszystkim jednak konieczne jest uściślenie zakresu kosztów sprzedaży i ich rozgraniczenie od kosztów wytworzenia i zarządu. Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na te pytania.(fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- G.K. Świderska (red.), Plan kont. Komentarz do znowelizowanej ustawy o rachunkowości, Difin, Warszawa 2001.
- J. Gierusz, Plan kont z komentarzem - handel, produkcja, usługi, Oddk, Gdańsk 2009.
- Cited by
- ISSN
- 0481-5475
- Language
- pol