BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wnuk-Pel Tomasz (Uniwersytet Łódzki)
Title
Ujęcie i rozliczanie kosztów sprzedaży dla potrzeb zarządzania
Source
Rachunkowość, 2011, nr 3, s. 2-9, tab., przypisy
Keyword
Koszty sprzedaży, Analiza kosztów, Analiza sprzedaży, Zarządzanie sprzedażą
Cost of sales, Cost analysis, Sales analysis, Sale management
Abstract
Znaczenie funkcji sprzedaży i ciężar gatunkowy kosztów sprzedaży nabrały dziś tak dużego znaczenia, że konieczna staje się odpowiedź na pytania: jak koszty sprzedaży klasyfikować i ujmować, w przekroju jakich przydatnych dla potrzeb zarządzania obiektów (produktów i towarów, klientów, obszarów sprzedaży, kanałów sprzedaży itd.), w jaki sposób poszczególne grupy kosztów sprzedaży rozliczać?. Przed wszystkim jednak konieczne jest uściślenie zakresu kosztów sprzedaży i ich rozgraniczenie od kosztów wytworzenia i zarządu. Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na te pytania.(fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. G.K. Świderska (red.), Plan kont. Komentarz do znowelizowanej ustawy o rachunkowości, Difin, Warszawa 2001.
  2. J. Gierusz, Plan kont z komentarzem - handel, produkcja, usługi, Oddk, Gdańsk 2009.
Cited by
Show
ISSN
0481-5475
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu