BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Tatarczuk Monika (Uniwersytet Szczeciński)
Title
Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca
Client on the Services Market Offered by Dance Schools in Poland
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, nr 16, s. 69-78, rys.,
Issue title
Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
Keyword
Klient, Rynek usług, Czas wolny, Sport
Customer, Services market, Leisure time, Sport
Note
summ. Tekst umieszczony jest w internecie na stronie wydawcy WZiEU. Informacja umieszczona za jego zgodą.
Abstract
W ciągu ostatnich lat popyt na zajęcia taneczne bardzo się zwiększył, co skutkowało rozwojem działalności studiów tańca. Prowadzenie tego typu działalności jest obecnie bardzo intratne, jednak bez odpowiedniej promocji trudno jest wyróżnić się w wielości szkół tańca. Większość z nich chce zaprezentować swoją ofertę jako aktywną formę spędzania wolnego czasu, propagowanie zdrowia oraz świetną zabawę. Trzeba mieć pomysł, który ściągnie do szkoły ludzi i pozwoli jej się rozwijać. Musi to być coś, co odróżni tę szkołę od innych. Taniec jest taką formą aktywności fizycznej, którą można uprawiać bez względu na wiek czy płeć. Obecnie oferta na rynku jest tak różnorodna, że każdy, nawet najbardziej wymagający klient, znajdzie coś dla siebie. W przedsiębiorstwach, takich jak szkoły tańca, najistotniejsze jest zadowolenie usługobiorcy. Należy więc stale o niego dbać i zabiegać, elastycznie dopasowując ofertę do potrzeb i panujących trendów na rynku, gdyż to klienci decydują o obecności szkoły tańca na rynku. Klienci, którzy są zainteresowani ofertą szkół tańca, oczekują, aby zajęcia taneczne były ciekawe, różnorodne i dawały im poczucie mile spędzonego czasu. (fragment tekstu)

The article presents consumers' behavior on the sports market. It shows how many people, who work out, decide to participate in dance classes and what are their choices. Dance is a special type of sport, recently discovered by many people. This kind of activity can be practiced regardless of age or sex. The author shows the dance classes market in Szczecin, and more precisely describes one of the largest dance schools in West Pomerania - Shock Dance from Szczecin.(original abstract)
Accessibility
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Gołaszewska A., Poradnik zdrowie.pl, 7.05.2009.
  2. Tatarczuk M., niepublikowana praca magisterska pt. Sposoby promocji i reklamy tańca w Polsce, US Szczecin 2008.
Cited by
Show
ISSN
1640-6818
1509-0507
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu