- Author
- Zioło Magdalena (Uniwersytet Szczeciński)
- Title
- Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego -wybrane aspekty
Partnership in Creating Competitive Advance of Self-Government Units - Selected Aspects - Source
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 41, s. 597-605
- Issue title
- Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
- Keyword
- Marketing, Studenci, Wyższe szkoły ekonomiczne
Marketing, Students, Higher economic schools - Note
- streszcz., summ.
- Abstract
- Celem artykułu jest przybliżenie koncepcji partnerskiego działania na gruncie jednostek samorządu terytorialnego z jednoczesnym wskazaniem korzyści płynących ze wspólnie podejmowanych inicjatyw. Analizie została poddana w szczególności koncepcja partnerstwa w sferze marketingu terytorialnego. Zaprezentowany został również proces kreowania strategii partnerstwa w marketingu terytorialnym i wpływ partnerstwa na umacnianie pozycji konkurencyjnej JST.(abstrakt oryginalny)
The aim of the paper is pointing out the concept of partnership at the self-government level. The benefits of commonly undertaken initiatives are also pointed out. In particular, the concept of partnership marketing is discussed as a significant form territorial marketing. The paper also presents the process of creating partnership strategy in territorial marketing and the impact of partnership on strengthening competitive position of a self-government entity. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library - Full text
- Show
- Cited by
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Language
- pol