BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mirecki Jacek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
Title
Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego
Bluetooth Marketing a Mobile Marketing Form
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 463-467
Issue title
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Keyword
Marketing mobilny
Mobile marketing
Note
streszcz., summ.
Abstract
Celem niniejszego artykułu jest prezentacja bluetooth marketingu jako nowoczesnego narzędzia marketingu mobilnego. Autor, w oparciu o własne doświadczenia i dostępną literaturę, przedstawia wady i zalety stosowania tej technologii. (abstrakt oryginalny)

The objective of the paper is presenting bluetooth marketing as a modern of mobile marketing. The author basing on own experience and available literature introduces advantages and disadvantages of this technology. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Ph. Kotler: Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, s. 4-9.
  2. S. Godin: Permission Marketing Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers. SIMON&SCHUSTER, New York 1999, s. 40-52.
  3. K. Kotyra, A. Pysz-Radziszewska: Marketing w teorii i praktyce. Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2001, s. 13.
  4. Ł. Łysik: SMS jako narzędzie marketingu mobilnego. [W:] Realizacja Systemów Wspomagania Organizacji. Materiały konferencyjne. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2004, s. 554.
  5. M. Haig: Mobile Marketing (The Messager resolution). Kogan Page, London 2002, s. 47-60.
Cited by
Show
ISSN
1640-6818
1896-382X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu