BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Drab-Kurowska Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Title
Marketing on-line w e-biznesie
On-Line Marketing in E-Business
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, nr 42, s. 510-516, tab.
Issue title
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Keyword
Marketing internetowy, Biznes elektroniczny
e-marketing, e-business
Note
streszcz., summ.
Abstract
W artykule zaprezentowano możliwości sieci Internet w kontekście marketingu on-line. Wskazano na pewne cechy charakterystyczne, typowe dla marketingu on-line, które gwarantują sukces w obszarze e-biznesu. Ponadto omówiono narzędzia, które ten proces umożliwiają. (abstrakt oryginalny)

The paper presents internet network possibilities in on line marketing context. There are certain characteristic elements indicated, typical for on-line marketing, which guarantee the success in e-business area. Moreover there are presented instruments, which make this process possible. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. H&U. Mocker: Intranet - Internet in betrieblichen Einsatz. Verlag Datakontext, Frechen - Kögnsdorf 1998, s. 220.
  2. Ch. Ludwig: Existenzgründung im Internet. Gabler Wieweg, Wiesbaden 2001, s. 15-16.
  3. R. Kański: Procesy wirtualizacji przedsiębiorstw. [W:] Komunikacja gospodarcza. Studia i Materiały. Red. A. Małachowski. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, s. 64.
  4. A. Małachowski: Wstęp. [W:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych. Red. A. Małachowski. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2000, s. 10.
  5. A. Banach: Reklama internetowa jako element e-biznesu w Polsce. http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php? numer=13&id=250#30 (20.05.2009).
  6. S. Collin: Marketing w sieci. Wyd. Felberg SJA, Warszawa, 2002, s. 51.
Cited by
Show
ISSN
1640-6818
1896-382X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu