BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kotliński Grzegorz (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Title
Marketing usług bankowości korporacyjnej i detalicznej po kryzysie zaufania do banków
Marketing of Corporate and Retail Banking After the Crisis of Trust Towards Banks
Source
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011, nr 171, s. 201-212, bibliogr. 8 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Issue title
Finanse - nowe wyzwania teorii i praktyki : bankowość
Keyword
Usługi bankowe, Marketing usług, Bankowość
Banking services, Service marketing, Banking
Note
streszcz., summ.
Abstract
Kryzys zaufania do banków, jaki dotknął światowe rynki finansowe, musi być okazją do zweryfikowania stosowanych w bankach instrumentów marketing-mix. Wiele do naprawienia w relacjach pomiędzy bankami a klientami pozostaje w obszarze usług bankowości korporacyjnej i detalicznej. Są to dwa filary bankowości, w których, pomimo postępu technicznego, możliwy jest jeszcze powrót do tradycyjnych wartości, takich jak rzetelność i dbanie o dobro klienta. Instrumenty marketingu mogą i powinny znaleźć zastosowanie w rozpoczynającej się rywalizacji o odzyskanie zaufania klientów.(abstrakt oryginalny)

The crisis of trust towards banking that has affected the financial markets should be an opportunity to look into the marketing-mix instruments. The area in need of an immediate action is the corporate banking and retail banking which in particular despite the technological innovation could be improved by incorporating traditional values such as reliability and looking after the client. Those instruments can and should be implemented while regaining client's trust.(original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Bojar A., Zawód: wzmacniacz, "Wprost" nr 1, z dnia 3-9 stycznia 2011 r.
  2. Dziawgo L., Społeczna odpowiedzialność biznesu a bezpieczeństwo systemu bankowego, [w:] Stabilność i bezpieczeństwo systemu bankowego, red. J. Nowakowski, T. Famulska, Difin, Warszawa 2008.
  3. Flejterski S., Próba oceny bankowości detalicznej w Polsce - dylematy i wyzwania, [w:] Bankowość detaliczna - idee, modele, procesy, red. A. Gospodarowicz, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 54, UE, Wrocław 2009.
  4. Jagiełło R., Bankowość korporacyjna, [w:] Współczesna bankowość, red. M. Zaleska, Tom I, Difin Warszawa 2007.
  5. Korzeniowska A., Outsourcing w bankach komercyjnych, Difin, Warszawa 2009.
  6. Kotliński G., Zmiany w organizacji bankowości detalicznej - wymiar operacyjny, [w:] Współczesna bankowość detaliczna, red. A. Szelągowska, CeDeWu.pl, Platinium, Warszawa 2010.
  7. Mikołajczak R., Stabilność spółdzielczego sektora bankowego w Polsce, [w:] Stabilizowanie sektora bankowego w okresie kryzysu, red. A. Janca, UE, Zeszyty Naukowe nr 155, Poznań 2010.
  8. Obłój K., Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1997.
Cited by
Show
ISSN
1899-3192
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu