BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Strzelecki Artur (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Title
Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych
Reputation Management in Internet Search Engine
Source
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (18), 2010, nr 119, s. 303-310, rys., bibliogr. 5 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics. Business Informatics
Issue title
Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
Keyword
Marketing internetowy, Wyszukiwarki internetowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
e-marketing, Internet search engine, Company image
Note
streszcz., summ.
Abstract
Artykuł opisuje ogół działań mających na celu polepszenie wizerunku organizacji w internecie. W procesie zarządzania reputacją w wyszukiwarkach dąży się jednocześnie do wyparcia negatywnych opinii oraz wypromowania pozytywnych treści o organizacji. Jednym z podejmowanych działań jest zarządzanie komunikatami prasowymi poprzez narzędzia pozycjonowania witryn internetowych.(abstrakt oryginalny)

This paper describes the whole of activities aimed at improving the organization's reputation in Internet. In the process of reputation management in search engines one seeks at the same time to displace the negative opinion with positive content about an organization. One of the taken actions is the management of press releases through the web positioning tools.(original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Frontczak T., Reputacja marki w wyszukiwarkach, blog http://www.sprawnymarketing.pl (26.02.2009).
  2. Jastrzębska J., Kammer W.W., NPRS - model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania, Prezentacja przedstawiona w ramach drugiego spotkania Silesia SEM 20 października 2009 r. w Akademii Ekonomicznej, Katowice, http://www.silesiasem.pl.
  3. Kapralska K., Interaktywność i promocja. O niektórych pożytkach jakie daje biznesowi Web 2.0, AGH, Kraków 2010.
  4. Leake W., Using SEO for Reputation Management, Search Engine Watch, http://http://searchengine watch.com/3628265 (26.02.2009).
  5. Połyniak M., SERM, czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach, blog http://www.gadzinowski.pl (26.02.2009).
Cited by
Show
ISSN
1899-3192
1507-3858
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu