- Author
- Łysik Łukasz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Kutera Robert (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Title
- Aktywność polskich przedsiębiorstw w kanałach mobilnym i społecznym - aspekt marketingowy
The Activity of Polish Companies in Mobile and Social Channels - the Marketing Perspective - Source
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2015, nr 117, s. 231-240, rys., bibliogr. 10 poz.
- Issue title
- Wirtualizacja gospodarki - spojrzenie interdyscyplinarne
- Keyword
- Media społecznościowe, Aktywność ekonomiczna
Social media, Economic activity - Note
- streszcz., summ.
- Abstract
- W artykule autorzy pokazują aktualną sytuację wśród polskich przedsiębiorstw w zakresie zagospodarowania przez nie dwóch kluczowych trendów rynkowych: technologii mobilnych oraz mediów społecznych. Przeprowadzone badania stają się pretekstem do podjęcia dyskusji na temat przesłanek, którymi kierowali się specjaliści ds. marketingu, decydując się na wykorzystanie tych rozwiązań. Artykuł powstał w ramach projektu finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/B/HS4/04291. (abstrakt autora)
In the article authors present the current situation of Polish companies vs new important trends: mobile technology and social media. The study is becoming an incentive to a debate on the reasons which motivated contemporary marketers to use this solutions. This paper is part of a project funded by the National Science Centre awarded on the basis of the decision number DEC-2011/03/HS4/04291. (author's abstract) - Accessibility
- The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library - Full text
- Show
- Bibliography
- Kietzmann J., Canhoto A. (2013), Bittersweet! Understanding and Managing Electronic Word of Mouth, "Journal of Public Affairs", 13(2).
- Łysik Ł., Kutera R. (2011), Mobilne społeczności w procesach komunikacji marketingowej, Prace Naukowe, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
- Łysik Ł., Kutera R., Machura P. (2014), Zero Moment of Truth: a new Marketing Challenge in Mobile Consumer Communities, Proceedings of the European Conference on Social Media: ECSM 2014, Academic Conferences Limited.
- Machura P. (2014), Wybrane aspekty pomiaru zaangażowania członków mobilnych społeczności konsumenckich, referat na konferencji "Informatyka 2 Przyszłości", UW, Warszawa.
- Marsden P.V., Wright J.D. (2010), Handbook of Survey research, Emerald, Bingley.
- Muntinga D.G., Moorman M., Smit E.G. (2011), Introducing COBRAs, "International Journal of Advertising", 30(1).
- Szulc R., Ciszewski P. (2013), Marketing sąsiedztwa - stosowanie metod komunikacji mobilnej w działaniach marketingowych, "Marketing i Rynek", nr 9.
- Toffler A. (1997), Trzecia fala, PIW, Warszawa.
- Jones K. (2014), The 2014 Mobile Landscape: 25 Statistics That Will Drive The Future of Mobile Marketing, http://www.searchenginejournal.com/2014-mobile-landscape-25-statistics-will-drive-future-mobile-marketing-infographic/89507/.
- O'Dell J. (2010), New Study Shows the Mobile Web Will Rule by 2015, http://mashable.com/2010/04/13/mobile-web-stats/.
- Cited by
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Language
- pol