- Author
- Klimek Jan (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Title
- Instytucje otoczenia biznesu a rozwój przedsiębiorczości w Polsce
- Source
- Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa. Determinanty rozwoju przedsiębiorczości w Polsce, 2011, s. 134-183, rys., bibliogr. 4 poz.
- Keyword
- Otoczenie biznesu, Rozwój przedsiębiorczości, Działalność gospodarcza, Rynki lokalne, Rynek regionalny
Business environment, Entrepreneurship development, Business activity, Local markets, Regional market - Note
- streszcz.
- Country
- Polska
Poland - Abstract
- Osiągnięte rezultaty długofalowej polityki rządu RP oraz pewne konsekwencje wynikające z naszej przynależności do Unii Europejskiej w sposób zasadniczy rzutują na to, co dzieje się z polską przedsiębiorczością. Są one również swego rodzaju punktem odniesienia dla tego, co zapewne nastąpi w najbliższej przyszłości. Oczywiście, zjawiska można rozpatrywać pod wieloma względami. Poniżej zostaną przedstawione tylko pewne kwestie odnoszące się do małych i średnich przedsiębiorstw, postrzeganych jako lokomotywy rozwoju przedsiębiorczości i gospodarki w naszym kraju.(fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Będkowski-Kozioł M., Chojnacki K., Floriańczyk M., Prawo gospodarcze publiczne, Lexis- Nexis, Warszawa 2008.
- Buchanan J. M., Imperatywy konstytucyjne na lata 90. Ramy prawne wolnej i efektywnej gospodarki. Zeszyty Centrum im. A. Smitha Nr 1.
- Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z dnia 6 sierpnia 2004 r.).
- Ustawa z 10 lipca 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 141, poz. 888).
- Cited by
- Language
- pol