BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Anders Katarzyna (PMT Marketing System)
Title
Jak kupuje Igrek
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 9-11
Keyword
Analiza korzyści zakupu, Marketing zakupów, Strategia zakupów, Zakupy online, Innowacje w sprzedaży, Efektywna obsługa klienta
Benefits of buying analysis, Buyer marketing, Purchasing strategy, Online shopping, Innovations in sales, Efficient Consumer Response (ECR)
Country
Polska
Poland
Abstract
Klient na zakupy udaje się przygotowany, zwykle wie gdzie znaleźć najlepszą ofertę. Zdaje sobie sprawę co obiecuje marka i ile produkt powinien kosztować. Promocje kierowane do tej grupy odbiorców muszą być naprawdę dobrze wycelowane, atrakcyjne i dopięte na ostatni guzik. A digitalizacja życia to trend, który musi mieć przełożenie na wzajemne stosunki klient - sprzedawca (firma), przy ciągłym dążeniu do doskonałości i innowacyjności. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu