- Author
- Anders Katarzyna (PMT Marketing System)
- Title
- Jak kupuje Igrek
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 9-11
- Keyword
- Analiza korzyści zakupu, Marketing zakupów, Strategia zakupów, Zakupy online, Innowacje w sprzedaży, Efektywna obsługa klienta
Benefits of buying analysis, Buyer marketing, Purchasing strategy, Online shopping, Innovations in sales, Efficient Consumer Response (ECR) - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Klient na zakupy udaje się przygotowany, zwykle wie gdzie znaleźć najlepszą ofertę. Zdaje sobie sprawę co obiecuje marka i ile produkt powinien kosztować. Promocje kierowane do tej grupy odbiorców muszą być naprawdę dobrze wycelowane, atrakcyjne i dopięte na ostatni guzik. A digitalizacja życia to trend, który musi mieć przełożenie na wzajemne stosunki klient - sprzedawca (firma), przy ciągłym dążeniu do doskonałości i innowacyjności. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol