BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Waszkiewicz-Raviv Alicja (Uniwersytet Warszawski)
Title
Krzysztof J. Rychter, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek
Source
Studia Medioznawcze, 2013, nr 4 (55), s. 160-163
Media Studies
Keyword
Recenzja, Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Całościowa identyfikacja (CI)
Review, Marketing communication, Company image, Corporate identity (CI)
Abstract
Autorzy z bogatym doświadczeniem, członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wykładowcy akademiccy i autorzy ekspertyz biznesowych, przygotowali książkę logicznie spójną i bogatą w praktyczne wskazówki. Jak wykorzystać obraz do wykreowania wizerunku firmy? Jak komunikować wartości organizacji za pomocą znaków? Jak tworzyć spójny system, który pomaga wyróżnić się wśród konkurencji? Jak adaptować logo, monitorować wprowadzanie zmian, tworzyć księgę tożsamości wizualnej? Na te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź w omawianej publikacji, napisanej przystępnym językiem i w oparciu o źródła naukowe. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Norgaard K.M., Living in Denial: Climate Change, Emotions and Everyday, The MIT Press, Massachusetts, USA 2011.
  2. Sztompka P., Fotospołeczeństwo. Antologia tekstów z socjologii wizualnej, Znak, 2012.
  3. Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet 2010.
Cited by
Show
ISSN
1641-0920
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu