BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gros Urszula
Title
Składniki i sieci porozumiewania się w organizacji
Source
Zeszyty Naukowe / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, 2002, nr 14, s. 25-40, rys., tab.
Issue title
Zeszyt Naukowy Katedry Zarządzania i Marketingu
Keyword
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Informacja w organizacji, Komunikowanie interpersonalne, Formy komunikowania, Metody komunikowania się w organizacji, Przepływ informacji, Kanały informacyjne
Communication in organisation, Information in organization, Interpersonal communication, Forms of communication, Communication methods, Data flow, Communication channels
Note
streszcz.
Abstract
Celem tego opracowania jest wyjaśnienie celów porozumiewania się ludzi i jego złożoności biorącej pod uwagę składniki statyczne i dynamiczne przekazu informacji. Innym celem jest ilustracja i opis sieci przekazu informacji oraz ich charakterystyk. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Encyklopedia Multimedialna PWN. 1998.
  2. A. Bavelas: Communication patterns in task-oriented groups. "Journal of acoustical". Society of America, 1950, nr 22.
  3. A. Doswell: Foundations of Business Information Systems. Plenum Press. London 1985.
Cited by
Show
ISSN
1428-9520
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu