BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łagutko Tomasz (Esystem24), Saniuk Sebastian (Uniwersytet Zielonogórski), Szopik-Depczyńska Katarzyna (Uniwersytet Szczeciński), Zagajewski Arkadiusz (Esystem24)
Title
Innowacyjne narzędzia marketingowe w aspekcie logistyki zamówienia w handlu elektronicznym
Innovative marketing tools in terms of procurement logistics in e-commerce
Source
Logistyka, Logistyka - nauka, 2015, nr 2, CD 1, s. 509-518, rys., tab., bibliogr. 13 poz.
Keyword
Handel elektroniczny, Logistyka zaopatrzenia, Realizacja zamówień, Innowacje, Marketing handlowy
e-commerce, Supply logistics, Order processing, Innovations, Trade marketing
Note
streszcz., summ.
Abstract
Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie innowacyjnych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w e-handlu oraz zaproponowanie modelu logistyki zamówienia w sklepie internetowym uwzględniającego zastosowanie narzędzi marketingowych. Ze względu na fakt, iż mimo dynamicznego rozwoju e-handlu logistyka zamówienia w handlu internetowym stanowi nadal swoistą luką badawczą, autorzy opracowania przedstawili swój oryginalny i syntetyczny schemat procesu zamówienia, który bierze pod uwagę procedurę, która powinny być podjęte w celu dokonania zakupu produktu w sklepie internetowym. (abstrakt oryginalny)

The main aim of this article is to present innovative marketing tools used in e-commerce and to propose a scheme of logistical orders of online store incorporating the use of specific marketing tools in such business. D espite the dynam ic development of e-commerce the issue of procurement logistics in Internet is still a research gap , authors presented their original and synthetic scheme of the procurement process, which takes into account the typical procedure that should be taken in order to purchase the product in online store.(original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
Bibliography
Show
  1. Marketing w wyszukiwarkach, Raport Interaktywnie.com, red. G. Miłkowski, grudzień 2011.
  2. Zagajewski A., Nagutko T., Saniuk S., Model logistyki zamówienia e-commerce w kontekście wykorzystania niezbędnych zasobów wewnętrznych i zewnętrznych oprogramowania open source i SaaS, Logistyka 4/2014.
  3. https://adwords.google.pl
  4. http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/Stan_Email_Marketingu_2013.pdf
  5. http://mensis.pl/marketing/jakie-skutki-przyniosl-pingwin-3-0/
  6. http://mensis.pl/zarzadzanie/strategia-w-e-commerce/ustalanie-cen/
  7. http://seewhy.com/science-shopping-cart-abandonment-who/
  8. https://support.google.com/adwords/answer/2453998?hl=pl
  9. http://www.infomonitor.pl/download/e-commerce-w-polsce-2014.pdf
  10. http://www.google.com/analytics/
  11. https://www.paypal.com
  12. http://www.payu.pl
  13. http://www.przelewy24.pl
Cited by
Show
ISSN
1231-5478
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu