- Author
- Jankowska Malina (Microsoft)
- Title
- Bądź digital, klienci już są!
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 12-14
- Keyword
- Konsument, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Logistyczna obsługa klienta, Technologie cyfrowe, Portale internetowe
Consumer, Enterprise-customer relationship, Communication company-client, Logistics customer service, Digital technologies, Web portals - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Zjawisko konsumeryzacji w samej tylko branży technologicznej przejawia się na wiele sposobów, determinując nie tylko rozwój produktów czy ich zastosowanie, ale także sprzedaż i marketing w różnych segmentach rynku. Podstawowy kierunek wymaganych zmian to przechodzenie od rozwiązań konsumenckich do biznesu. Adaptacja tych rozwiązań w oparciu o platformy komunikacyjne to absolutnie nieodzowny element nowoczesnego systemu obsługi klienta. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol