BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jankowska Malina (Microsoft)
Title
Bądź digital, klienci już są!
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 12-14
Keyword
Konsument, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Logistyczna obsługa klienta, Technologie cyfrowe, Portale internetowe
Consumer, Enterprise-customer relationship, Communication company-client, Logistics customer service, Digital technologies, Web portals
Country
Polska
Poland
Abstract
Zjawisko konsumeryzacji w samej tylko branży technologicznej przejawia się na wiele sposobów, determinując nie tylko rozwój produktów czy ich zastosowanie, ale także sprzedaż i marketing w różnych segmentach rynku. Podstawowy kierunek wymaganych zmian to przechodzenie od rozwiązań konsumenckich do biznesu. Adaptacja tych rozwiązań w oparciu o platformy komunikacyjne to absolutnie nieodzowny element nowoczesnego systemu obsługi klienta. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu