BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Tkaczyk Paweł (MIDEA)
Title
Trzeci sposób na sprzedaż
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 15-17
Keyword
Sprzedaż produktu, Formy sprzedaży, Grywalizacja, Efektywna obsługa klienta, Metody promocji, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Product sales, Forms of sales, Gamification, Efficient Consumer Response (ECR), Promotion methods, Communication company-client
Country
Świat
World
Abstract
Nowa metoda pozyskiwania i obsługi klienta zwana grywalizacją ma coraz to szersze zastosowanie, zwłaszcza za granicą, np. w USA. To swoiste połączenie działań wizerunkowych firmy ze sprzedażą produktów jest jakby trzecią formą tej sprzedaży. Dostosowanej do elektronicznych upodobań i gadżetów konsumenta, któremu oferuje się formę zakupów połączoną z przyjemnością. Od firmy wymaga to jednak pomyślunku i odrobinę finezji.(abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu