- Author
- Tkaczyk Paweł (MIDEA)
- Title
- Trzeci sposób na sprzedaż
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 15-17
- Keyword
- Sprzedaż produktu, Formy sprzedaży, Grywalizacja, Efektywna obsługa klienta, Metody promocji, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Product sales, Forms of sales, Gamification, Efficient Consumer Response (ECR), Promotion methods, Communication company-client - Country
- Świat
World - Abstract
- Nowa metoda pozyskiwania i obsługi klienta zwana grywalizacją ma coraz to szersze zastosowanie, zwłaszcza za granicą, np. w USA. To swoiste połączenie działań wizerunkowych firmy ze sprzedażą produktów jest jakby trzecią formą tej sprzedaży. Dostosowanej do elektronicznych upodobań i gadżetów konsumenta, któremu oferuje się formę zakupów połączoną z przyjemnością. Od firmy wymaga to jednak pomyślunku i odrobinę finezji.(abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol