BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Chrostowska Agnieszka (Branch Brothers)
Title
S-ex w miejscu sprzedaży
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 18-20
Keyword
Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Zakup, Logistyczna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Marka produktu, Centra handlowe
Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Purchasing, Logistics customer service, Communication company-client, Product brand, Shopping centres
Country
Świat, Polska
World, Poland
Abstract
Shopping experience (s-ex) to suma wrażeń i opinii o miejscu sprzedaży, która powstaje podczas zakupowej wizyty i skłania klienta do powrotu do tego miejsca lub omijania go szerokim łukiem. Warunkiem udanego "sexu" w danej placówce jest to coś, czego nie posiadają inne podmioty. Bywa, że przy dwóch blisko siebie zlokalizowanych pizzeriach tylko do jednej z nich jest długa kolejka. Druga zaś zionie pustką. A więc chodzi o markę produktu i wizerunek firmy. A także liczne udogodnienia towarzyszące, np. okienka Drive, zachowania prokonsumenckie personelu itd. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu