- Author
- Chrostowska Agnieszka (Branch Brothers)
- Title
- S-ex w miejscu sprzedaży
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 18-20
- Keyword
- Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Zakup, Logistyczna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Marka produktu, Centra handlowe
Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Purchasing, Logistics customer service, Communication company-client, Product brand, Shopping centres - Country
- Świat, Polska
World, Poland - Abstract
- Shopping experience (s-ex) to suma wrażeń i opinii o miejscu sprzedaży, która powstaje podczas zakupowej wizyty i skłania klienta do powrotu do tego miejsca lub omijania go szerokim łukiem. Warunkiem udanego "sexu" w danej placówce jest to coś, czego nie posiadają inne podmioty. Bywa, że przy dwóch blisko siebie zlokalizowanych pizzeriach tylko do jednej z nich jest długa kolejka. Druga zaś zionie pustką. A więc chodzi o markę produktu i wizerunek firmy. A także liczne udogodnienia towarzyszące, np. okienka Drive, zachowania prokonsumenckie personelu itd. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol