- Author
- Dziekoński Michał (Experience Group)
- Title
- ROI w mediach off- i online
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 22-25
- Keyword
- Marketing internetowy, Stopa zwrotu kapitału, Zachowania konsumenta, Wskaźniki rentowności, Badania marketingowe, Promocja produktu
e-marketing, Return on Investment (ROI), Consumer behaviour, Profitability index, Marketing research, Product promotion - Country
- Świat
World - Abstract
- Łączenie pomiaru marketingu off- i online staje się coraz większym wyzwaniem i potrzebą zarówno dla marketerów wychowanych w epoce mediów tradycyjnych, jak i tych przyzwyczajonych wyłącznie do jego wersji online. A narzędzi skupiających oba te światy jest nie tak wiele. Analiza i raportowanie wskaźników z marketingowych kart wyników (dashboards) jest jedną z metod pozwalających opanować tę sztukę. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol