BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekoński Michał (Experience Group)
Title
ROI w mediach off- i online
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 22-25
Keyword
Marketing internetowy, Stopa zwrotu kapitału, Zachowania konsumenta, Wskaźniki rentowności, Badania marketingowe, Promocja produktu
e-marketing, Return on Investment (ROI), Consumer behaviour, Profitability index, Marketing research, Product promotion
Country
Świat
World
Abstract
Łączenie pomiaru marketingu off- i online staje się coraz większym wyzwaniem i potrzebą zarówno dla marketerów wychowanych w epoce mediów tradycyjnych, jak i tych przyzwyczajonych wyłącznie do jego wersji online. A narzędzi skupiających oba te światy jest nie tak wiele. Analiza i raportowanie wskaźników z marketingowych kart wyników (dashboards) jest jedną z metod pozwalających opanować tę sztukę. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu