- Author
- Modzelewska Monika (LeadR Sp. z o.o.), Liszka Maciej (LeadR Sp. z o.o.)
- Title
- Marketing baz danych
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 26-28
- Keyword
- System informacji marketingowej (SIM), Marketing baz danych, Formy reklamy, Język reklamy, Techniki sprzedaży, Promocja produktu
Marketing information system (MIS), Database marketing, Advertising forms, Language of advertising, Sales techniques, Product promotion - Country
- Świat
World - Abstract
- Rozmaite formy dotarcia z produktem do klienta nie zawsze są skuteczne. Jedną z tych metod jest telesales, czyli kontakt telefoniczny lub listowny. Jednakże bardziej sprawdza się stosowanie SMS lub e-mailingu, np. połączonego z technologią Click 2 Lead. Niezależnie od tych udogodnień, nieodzowna jest baza potencjalnych klientów. Aby ją zdobyć, potrzebna jest współpraca z firmą świadczącą usługi marketingowe z zakresu database. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol