BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Modzelewska Monika (LeadR Sp. z o.o.), Liszka Maciej (LeadR Sp. z o.o.)
Title
Marketing baz danych
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 26-28
Keyword
System informacji marketingowej (SIM), Marketing baz danych, Formy reklamy, Język reklamy, Techniki sprzedaży, Promocja produktu
Marketing information system (MIS), Database marketing, Advertising forms, Language of advertising, Sales techniques, Product promotion
Country
Świat
World
Abstract
Rozmaite formy dotarcia z produktem do klienta nie zawsze są skuteczne. Jedną z tych metod jest telesales, czyli kontakt telefoniczny lub listowny. Jednakże bardziej sprawdza się stosowanie SMS lub e-mailingu, np. połączonego z technologią Click 2 Lead. Niezależnie od tych udogodnień, nieodzowna jest baza potencjalnych klientów. Aby ją zdobyć, potrzebna jest współpraca z firmą świadczącą usługi marketingowe z zakresu database. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu