- Author
- Sokołowski Dawid (Sensowny Biznes)
- Title
- Społeczności firmami, firmy społecznościami
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 30-33
- Keyword
- Współpraca marketingowa, Ekonomia solidarności, Ekonomia społeczna, Kultura biznesu, Kultura przedsiębiorstwa, Solidaryzm ekonomiczny, Nowe technologie, Etyka biznesu
Marketing cooperation, Solidarity economy, Social economy, Culture of business, Culture of enterprise, Economic solidarity, High-tech, Business ethics - Country
- Świat, Polska
World, Poland - Abstract
- Ekonomia współpracy staje się zupełnie nowym stylem życia i kulturą. Obszarem, w którym cenione jest bardziej współdziałanie zamiast konkurencji, współtworzenie i współdoświadczanie, wspólnota, a zarazem indywidualna unikalność i ekspresja. To wszystko nie są tylko puste slogany. Trend ten, zasilany i wspomagany dodatkowo przez e-technologie marketingowe zawsze przyniesie pozytywne wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron, w przeciwieństwie do drapieżnej czy nieuczciwej konkurencji, nagannej etycznie. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol