BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sokołowski Dawid (Sensowny Biznes)
Title
Społeczności firmami, firmy społecznościami
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 30-33
Keyword
Współpraca marketingowa, Ekonomia solidarności, Ekonomia społeczna, Kultura biznesu, Kultura przedsiębiorstwa, Solidaryzm ekonomiczny, Nowe technologie, Etyka biznesu
Marketing cooperation, Solidarity economy, Social economy, Culture of business, Culture of enterprise, Economic solidarity, High-tech, Business ethics
Country
Świat, Polska
World, Poland
Abstract
Ekonomia współpracy staje się zupełnie nowym stylem życia i kulturą. Obszarem, w którym cenione jest bardziej współdziałanie zamiast konkurencji, współtworzenie i współdoświadczanie, wspólnota, a zarazem indywidualna unikalność i ekspresja. To wszystko nie są tylko puste slogany. Trend ten, zasilany i wspomagany dodatkowo przez e-technologie marketingowe zawsze przyniesie pozytywne wyniki dla wszystkich zainteresowanych stron, w przeciwieństwie do drapieżnej czy nieuczciwej konkurencji, nagannej etycznie. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu