BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Goławski Jarosław (Brand Support)
Title
Współtworzona przyszłość marek
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 34-36
Keyword
Crowdsourcing, Finansowanie społecznościowe, Marka produktu, Lojalność klientów, Promocja produktu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Analiza marketingowa
Crowdsourcing, Crowdfunding, Product brand, Customer loyalty, Product promotion, Company image, Marketing analysis
Country
Świat
World
Abstract
Marka produktu w najbliższej przyszłości pozwalała będzie niemal całkowicie oddać się w ręce wybranych konsumentów - tych najbardziej zaangażowanych, kompetentnych i kreatywnych. Oni to bowiem będą klejem wiążącym społeczność fanów marki. Jedną z odmian crowdsourcingu jest crowd marketing. W nudnawym zalewie reklamowym stanowi skuteczną metodę utrwalania modelu silnych relacji i interakcji na linii marka - konsument. A ci ostatni będą mieli możliwość właśnie współtworzenia ulubionej marki. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu