- Author
- Goławski Jarosław (Brand Support)
- Title
- Współtworzona przyszłość marek
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 34-36
- Keyword
- Crowdsourcing, Finansowanie społecznościowe, Marka produktu, Lojalność klientów, Promocja produktu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Analiza marketingowa
Crowdsourcing, Crowdfunding, Product brand, Customer loyalty, Product promotion, Company image, Marketing analysis - Country
- Świat
World - Abstract
- Marka produktu w najbliższej przyszłości pozwalała będzie niemal całkowicie oddać się w ręce wybranych konsumentów - tych najbardziej zaangażowanych, kompetentnych i kreatywnych. Oni to bowiem będą klejem wiążącym społeczność fanów marki. Jedną z odmian crowdsourcingu jest crowd marketing. W nudnawym zalewie reklamowym stanowi skuteczną metodę utrwalania modelu silnych relacji i interakcji na linii marka - konsument. A ci ostatni będą mieli możliwość właśnie współtworzenia ulubionej marki. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol