BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mendyk Sylwia (H7 Advertising&Marketing Agency), Popek Paulina (H7 Advertising&Marketing Agency)
Title
Przejrzeć się w crowdsourcingu
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 37-39
Keyword
Crowdsourcing, Reklama, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka produktu, Sukces przedsiębiorstwa, Strategia sukcesu, Innowacje w sprzedaży
Crowdsourcing, Advertising, Company image, Product brand, Success of the company, Success strategy, Innovations in sales
Country
Świat
World
Abstract
Wykorzystanie crowdsourcingu w projektach reklamowo-wizerunkowych niesie ze sobą wiele szans, ale i zagrożeń. Z jednej strony otrzymujemy nieograniczoną ilość różnorodnych projektów i wiele zaskakujących rozwiązań. Z drugiej mamy jednak stosunkowo wysokie prawdopodobieństwo nietrafnych pomysłów. Jednakże sam crowdsourcing jest o tyle ważny, że nie stanowi w tym procesie wyłącznie czynnika gwarantującego sukces, co przyczynia się do transparentności wielu mechanizmów związanych z marką i działań realizowanych wokół niej. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu