- Author
- Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
- Title
- Boom na wartości
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 6-8
- Keyword
- Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Marka produktu, Sprzedaż produktu
Brand building, Cultivation customer loyalty, Branding, Confidence building, Product brand, Product sales - Country
- Świat
World - Abstract
- Zwrot w stronę wartości jest zwykle doskonale widoczny w reklamach, choćby w tych zaprezentowanych podczas finału Super Bowl. Jest to wynikiem bardziej uważnego przyglądania się korporacjom, przy czym społeczeństwa poszczególnych krajów punktują je, osadzając w jakimś punkcie skali pomiędzy dobrym i złym. Jest sprawą oczywistą, iż świat marki a zarazem jej promocji może być zrealizowany nie tylko przez poprzez zwykły czynnik marketingowy, ale przede wszystkim ludzki i etyczny. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol