BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Title
Boom na wartości
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 6-8
Keyword
Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Marka produktu, Sprzedaż produktu
Brand building, Cultivation customer loyalty, Branding, Confidence building, Product brand, Product sales
Country
Świat
World
Abstract
Zwrot w stronę wartości jest zwykle doskonale widoczny w reklamach, choćby w tych zaprezentowanych podczas finału Super Bowl. Jest to wynikiem bardziej uważnego przyglądania się korporacjom, przy czym społeczeństwa poszczególnych krajów punktują je, osadzając w jakimś punkcie skali pomiędzy dobrym i złym. Jest sprawą oczywistą, iż świat marki a zarazem jej promocji może być zrealizowany nie tylko przez poprzez zwykły czynnik marketingowy, ale przede wszystkim ludzki i etyczny. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu