BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gajewski Karol (CEO ACEpm.)
Title
Tłum dla mniejszych
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 40-41
Keyword
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Crowdsourcing, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Marka produktu, Innowacyjność, Strategia sukcesu
Small business, Crowdsourcing, Brand building, Cultivation customer loyalty, Product brand, Innovative character, Success strategy
Country
Polska
Poland
Abstract
Można wyobrazić sobie, iż dana firma oferująca usługi turystyczne pragnie stworzyć bazę 5 tys. hoteli w Azji. Kilkuosobowe biuro podróży będzie to robić parę miesięcy a efekt tych działań może być mizerny. Można jednak wykorzystać dodatkowe moce przerobowe i platforma crowdsourcingowa podzieli nasz projekt na kilkaset osób i efekty stwierdzimy już po kilku dniach. Cena takiej usługi dopasowana będzie wówczas do możliwości MSP. W ten sposób podbijać możemy nowe rynki turystyczne, nie będąc bynajmniej potentatem w tej branży. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu