- Author
- Gajewski Karol (CEO ACEpm.)
- Title
- Tłum dla mniejszych
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 40-41
- Keyword
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, Crowdsourcing, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Marka produktu, Innowacyjność, Strategia sukcesu
Small business, Crowdsourcing, Brand building, Cultivation customer loyalty, Product brand, Innovative character, Success strategy - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Można wyobrazić sobie, iż dana firma oferująca usługi turystyczne pragnie stworzyć bazę 5 tys. hoteli w Azji. Kilkuosobowe biuro podróży będzie to robić parę miesięcy a efekt tych działań może być mizerny. Można jednak wykorzystać dodatkowe moce przerobowe i platforma crowdsourcingowa podzieli nasz projekt na kilkaset osób i efekty stwierdzimy już po kilku dniach. Cena takiej usługi dopasowana będzie wówczas do możliwości MSP. W ten sposób podbijać możemy nowe rynki turystyczne, nie będąc bynajmniej potentatem w tej branży. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol