BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Rak Bartłomiej (Socjomania)
Title
Jak zagaić w social mediach
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 42-44
Keyword
Media społecznościowe, Interakcje społeczne, Reklama komputerowa, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie masowe, Komunikowanie marketingowe, Platformy internetowe
Social media, Social interaction, Computer advertising, Human-computer system, Mass communication, Marketing communication, Internet platforms
Country
Polska
Poland
Abstract
Komunikacja w mediach społecznościowych nie jest do końca przewidywalna. Nie ma tu raz zawsze gotowych rozwiązań i w 100% wyjaśnionych pojęć. Jednak właśnie te czynniki pozwalają na utrzymanie interakcji, co zachęca nas do dyskusji. Kluczem do sukcesu w SM jest wyjście poza swoje ramy i otwarcie się na użytkowników. Poza tym nie liczby są ważne w budowaniu interakcji w social mediach. Należy skupić się na danej grupie docelowej, bowiem inna komunikacja wymagana jest z grupą fanów sportu, a inna z naukowcami robiącymi doktorat. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu