- Author
- Rak Bartłomiej (Socjomania)
- Title
- Jak zagaić w social mediach
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 42-44
- Keyword
- Media społecznościowe, Interakcje społeczne, Reklama komputerowa, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie masowe, Komunikowanie marketingowe, Platformy internetowe
Social media, Social interaction, Computer advertising, Human-computer system, Mass communication, Marketing communication, Internet platforms - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Komunikacja w mediach społecznościowych nie jest do końca przewidywalna. Nie ma tu raz zawsze gotowych rozwiązań i w 100% wyjaśnionych pojęć. Jednak właśnie te czynniki pozwalają na utrzymanie interakcji, co zachęca nas do dyskusji. Kluczem do sukcesu w SM jest wyjście poza swoje ramy i otwarcie się na użytkowników. Poza tym nie liczby są ważne w budowaniu interakcji w social mediach. Należy skupić się na danej grupie docelowej, bowiem inna komunikacja wymagana jest z grupą fanów sportu, a inna z naukowcami robiącymi doktorat. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol