BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Helman Barbara (Sataku)
Title
Zaangażowanie w wideo
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 45-46
Keyword
Reklama telewizyjna, Reklama w internecie, Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Strategia sukcesu, Budowanie marki, Budowanie zaufania
Television advertising, Internet advertising, Multimedia advertising, Advertising market, Success strategy, Brand building, Confidence building
Country
Polska
Poland
Abstract
Eksperci są zgodni co do tego, iż rynek reklamy wideo w internecie nadal będzie rosnąć. Jeżeli firma potrafi skłonić użytkownika do zauważenia swojej reklamy, w następstwie do poświęcenie jej czasu i zaangażowania, to już jest na dobrej drodze do pozyskania klienta. Potem należy już tylko sprostać oczekiwaniom. W żadnym wypadku nie można tego robić w sposób nachalny, gdyż skutek może być odwrotny od zamierzonego. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu