- Author
- Helman Barbara (Sataku)
- Title
- Zaangażowanie w wideo
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 45-46
- Keyword
- Reklama telewizyjna, Reklama w internecie, Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Strategia sukcesu, Budowanie marki, Budowanie zaufania
Television advertising, Internet advertising, Multimedia advertising, Advertising market, Success strategy, Brand building, Confidence building - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Eksperci są zgodni co do tego, iż rynek reklamy wideo w internecie nadal będzie rosnąć. Jeżeli firma potrafi skłonić użytkownika do zauważenia swojej reklamy, w następstwie do poświęcenie jej czasu i zaangażowania, to już jest na dobrej drodze do pozyskania klienta. Potem należy już tylko sprostać oczekiwaniom. W żadnym wypadku nie można tego robić w sposób nachalny, gdyż skutek może być odwrotny od zamierzonego. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol