BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Title
Crowdmarketing nadchodzi
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 52-53
Keyword
Crowdsourcing, Marketing społeczny, Marketing konsumencki, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Innowacyjność, Reklama multimedialna
Crowdsourcing, Social marketing, Consumer Marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovative character, Multimedia advertising
Country
Polska
Poland
Abstract
Każdy z klientów chciałby być trochę przedsiębiorcą, marketerem, czy kimś mającym wpływ na cokolwiek. Czy wobec tego można zbudować rynkowy "elektorat", wskrzeszając entuzjazm dla marki? Wszystko zależy od podejścia do zagadnienia. Wykorzystany tu może być szeroko rozumiany crowdmarketing, który umiejętnie zastosowany w społecznościowych portalach może przynieść nieoczekiwane efekty. Podstawą jego funkcjonowania musi być jednak szczerość wypowiedzi i brak wszelkiej manipulacji w reklamowym przekazie. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu