- Author
- Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
- Title
- Crowdmarketing nadchodzi
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 52-53
- Keyword
- Crowdsourcing, Marketing społeczny, Marketing konsumencki, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Innowacyjność, Reklama multimedialna
Crowdsourcing, Social marketing, Consumer Marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovative character, Multimedia advertising - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Każdy z klientów chciałby być trochę przedsiębiorcą, marketerem, czy kimś mającym wpływ na cokolwiek. Czy wobec tego można zbudować rynkowy "elektorat", wskrzeszając entuzjazm dla marki? Wszystko zależy od podejścia do zagadnienia. Wykorzystany tu może być szeroko rozumiany crowdmarketing, który umiejętnie zastosowany w społecznościowych portalach może przynieść nieoczekiwane efekty. Podstawą jego funkcjonowania musi być jednak szczerość wypowiedzi i brak wszelkiej manipulacji w reklamowym przekazie. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol