BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kolonko Marcin (Semahead)
Title
Psychologia wyszukiwania
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 54-57
Keyword
Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Wyszukiwarki internetowe, Technologie mobilne, Efektywne komunikowanie
Human-computer system, Communication company-client, Web portals, Branding, Cultivation customer loyalty, Internet search engine, Mobile technologies, Effective communication
Company
Google Inc.
Country
Polska
Poland
Abstract
Wyszukiwarki w internecie już jakiś czas temu przestały być narzędziem dostarczającym nam tylko szybką informację. Obecnie to jeden z instrumentów wykorzystywanych przez wiele firm do komunikacji, budowania stałych relacji z użytkownikami oraz wspierania procesu sprzedaży. Ponadto potencjalni klienci oprócz komputerów stacjonarnych coraz częściej posługują się tabletami i smartfonami, co wymaga także właściwego i nowatorskiego dostosowania się do konsumenckich wymagań. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu