- Author
- Kolonko Marcin (Semahead)
- Title
- Psychologia wyszukiwania
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 54-57
- Keyword
- Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Wyszukiwarki internetowe, Technologie mobilne, Efektywne komunikowanie
Human-computer system, Communication company-client, Web portals, Branding, Cultivation customer loyalty, Internet search engine, Mobile technologies, Effective communication - Company
- Google Inc.
- Country
- Polska
Poland - Abstract
- Wyszukiwarki w internecie już jakiś czas temu przestały być narzędziem dostarczającym nam tylko szybką informację. Obecnie to jeden z instrumentów wykorzystywanych przez wiele firm do komunikacji, budowania stałych relacji z użytkownikami oraz wspierania procesu sprzedaży. Ponadto potencjalni klienci oprócz komputerów stacjonarnych coraz częściej posługują się tabletami i smartfonami, co wymaga także właściwego i nowatorskiego dostosowania się do konsumenckich wymagań. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol