- Author
- Borkowski Kamil (Wizards Group)
- Title
- Budżet skromny, zysk godziwy
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 58-60
- Keyword
- Reklama komputerowa, Konkurencyjność, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Budowanie lojalności klienta
Computer advertising, Competitiveness, Web portals, Branding, Confidence building, Cultivation customer loyalty - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Wielcy i średni gracze polskiego rynku alokują w sieci coraz większe budżety reklamowe. Czy wobec tego zbliża się koniec małych, zyskownych kampanii, i czy zlecając reklamę w internecie będzie to jeszcze opłacalne? Autor odpowiada na te pytania twierdząco. A więc takie cechy reklamy jak spójność przekazu, dopasowanie do konkretnej branży i grupy odbiorców, wreszcie prostota i oszczędność w treści - to jedne z atutów powodzenia na rynku reklamy. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol