BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Borkowski Kamil (Wizards Group)
Title
Budżet skromny, zysk godziwy
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 58-60
Keyword
Reklama komputerowa, Konkurencyjność, Portale internetowe, Budowanie świadomości marki, Budowanie zaufania, Budowanie lojalności klienta
Computer advertising, Competitiveness, Web portals, Branding, Confidence building, Cultivation customer loyalty
Country
Polska
Poland
Abstract
Wielcy i średni gracze polskiego rynku alokują w sieci coraz większe budżety reklamowe. Czy wobec tego zbliża się koniec małych, zyskownych kampanii, i czy zlecając reklamę w internecie będzie to jeszcze opłacalne? Autor odpowiada na te pytania twierdząco. A więc takie cechy reklamy jak spójność przekazu, dopasowanie do konkretnej branży i grupy odbiorców, wreszcie prostota i oszczędność w treści - to jedne z atutów powodzenia na rynku reklamy. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu