BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łokaj Paweł (Sodexo)
Title
Doświadczony partner - lojalni klienci
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 63-64
Keyword
Budowanie lojalności klienta, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Outsourcing, Efektywna obsługa klienta
Cultivation customer loyalty, Confidence building, Branding, Outsourcing, Efficient Consumer Response (ECR)
Country
Polska
Poland
Abstract
Skuteczny projekt lojalnościowy nie jest inwestycją, którą można realizować ad hoc. Strategia, która zapewni firmie sukces w postaci lojalnych klientów, przypomina raczej budowanie domu. Bez solidnych fundamentów konstrukcja będzie wadliwa, wówczas nie możemy liczyć na jej utrzymanie. Jednak oddanie programu w ręce profesjonalistów daje nam mocne podstawy, stabilność projektu i sprawną jego realizację. Jest to jedna ze strategii pozwalająca uzyskać sukces. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu