- Author
- Łokaj Paweł (Sodexo)
- Title
- Doświadczony partner - lojalni klienci
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 63-64
- Keyword
- Budowanie lojalności klienta, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Outsourcing, Efektywna obsługa klienta
Cultivation customer loyalty, Confidence building, Branding, Outsourcing, Efficient Consumer Response (ECR) - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Skuteczny projekt lojalnościowy nie jest inwestycją, którą można realizować ad hoc. Strategia, która zapewni firmie sukces w postaci lojalnych klientów, przypomina raczej budowanie domu. Bez solidnych fundamentów konstrukcja będzie wadliwa, wówczas nie możemy liczyć na jej utrzymanie. Jednak oddanie programu w ręce profesjonalistów daje nam mocne podstawy, stabilność projektu i sprawną jego realizację. Jest to jedna ze strategii pozwalająca uzyskać sukces. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol