- Author
- Łępicki Michał (Gemius)
- Title
- Internet zamiast telewizji?
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 65-67
- Keyword
- Reklama telewizyjna, Reklama komputerowa, Wydatki na reklamę, Efektywna obsługa klienta, Rynek reklamy
Television advertising, Computer advertising, Expenditures on advertising, Efficient Consumer Response (ECR), Advertising market - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Dwa światy - telewizja i internet niegdyś stały w opozycji do siebie, dziś się zaś przenikają i trudno byłoby wytyczyć definitywną granicę pomiędzy nimi. Czerpią nawzajem ze swych doświadczeń, zasobów, wdrażanych zmian technologicznych i nawyków konsumenckich. Jednak choć wydatki na reklamę telewizyjną ciągle dominują, tradycyjne media oddają powoli pole internetowi. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol