BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łępicki Michał (Gemius)
Title
Internet zamiast telewizji?
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 65-67
Keyword
Reklama telewizyjna, Reklama komputerowa, Wydatki na reklamę, Efektywna obsługa klienta, Rynek reklamy
Television advertising, Computer advertising, Expenditures on advertising, Efficient Consumer Response (ECR), Advertising market
Country
Polska
Poland
Abstract
Dwa światy - telewizja i internet niegdyś stały w opozycji do siebie, dziś się zaś przenikają i trudno byłoby wytyczyć definitywną granicę pomiędzy nimi. Czerpią nawzajem ze swych doświadczeń, zasobów, wdrażanych zmian technologicznych i nawyków konsumenckich. Jednak choć wydatki na reklamę telewizyjną ciągle dominują, tradycyjne media oddają powoli pole internetowi. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu