BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Borecki Marcin (CEO, PlaceChallenge), Czupryński Rafał (Microsoft)
Title
Zaciekawiające aplikacje mobilne
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 68-69
Keyword
Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Marketing mobilny, Technologie mobilne, Portale internetowe, Efektywna obsługa klienta
Mobile applications, Internet application, Mobile marketing, Mobile technologies, Web portals, Efficient Consumer Response (ECR)
Country
Polska
Poland
Abstract
Smartfony nie są już tylko gadżetami dla młodzieży i geeków - ich liczba stale rośnie, także w Polsce. Tym samym stają się one istotnym narzędziem dla marketingu jako nośnik treści marketingowych czy kanał interakcji z klientem. Wiele firm dopiero tego się uczy, ale już w niedalekiej przyszłości zobaczymy zapewne ciekawe sposoby wykorzystywania mobilnych aplikacji. A wykorzystanie tego potencjału daje zupełnie nowy poziom zaangażowania w markę. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu