- Author
- Borecki Marcin (CEO, PlaceChallenge), Czupryński Rafał (Microsoft)
- Title
- Zaciekawiające aplikacje mobilne
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 68-69
- Keyword
- Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Marketing mobilny, Technologie mobilne, Portale internetowe, Efektywna obsługa klienta
Mobile applications, Internet application, Mobile marketing, Mobile technologies, Web portals, Efficient Consumer Response (ECR) - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Smartfony nie są już tylko gadżetami dla młodzieży i geeków - ich liczba stale rośnie, także w Polsce. Tym samym stają się one istotnym narzędziem dla marketingu jako nośnik treści marketingowych czy kanał interakcji z klientem. Wiele firm dopiero tego się uczy, ale już w niedalekiej przyszłości zobaczymy zapewne ciekawe sposoby wykorzystywania mobilnych aplikacji. A wykorzystanie tego potencjału daje zupełnie nowy poziom zaangażowania w markę. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol