BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Papiński Marcin (Infobip)
Title
Zaufany i niedrogi
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 70-71
Keyword
Short Message Service (SMS), Technologie mobilne, Marketing mobilny, Efektywna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Telefonia komórkowa
Short Message Service (SMS), Mobile technologies, Mobile marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Communication company-client, Mobile phone
Country
Polska
Poland
Abstract
SMS-y to rozwiązania nad wyraz efektywne, atrakcyjne pod względem ekonomicznym i o szerokim spektrum użycia. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w kwestii zastosowania tej formy komunikacji. Największe korzyści finansowe odczują firmy z dużą bazą klientów, ale także te z mniejszą, jeżeli mają dobry pomysł na użycie tego narzędzia. Tym samym mogą wzbogacić swoją ofertę i dodatkowo wyróżnić się na tle konkurencji. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu