- Author
- Papiński Marcin (Infobip)
- Title
- Zaufany i niedrogi
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 70-71
- Keyword
- Short Message Service (SMS), Technologie mobilne, Marketing mobilny, Efektywna obsługa klienta, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Telefonia komórkowa
Short Message Service (SMS), Mobile technologies, Mobile marketing, Efficient Consumer Response (ECR), Communication company-client, Mobile phone - Country
- Polska
Poland - Abstract
- SMS-y to rozwiązania nad wyraz efektywne, atrakcyjne pod względem ekonomicznym i o szerokim spektrum użycia. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w kwestii zastosowania tej formy komunikacji. Największe korzyści finansowe odczują firmy z dużą bazą klientów, ale także te z mniejszą, jeżeli mają dobry pomysł na użycie tego narzędzia. Tym samym mogą wzbogacić swoją ofertę i dodatkowo wyróżnić się na tle konkurencji. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol