- Author
- Wojtaś-Jakubowska Anita (Think Kong)
- Title
- Trendy dnia do kawy
- Source
- Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 72-73
- Keyword
- Handel elektroniczny, Analiza trendu, Kierunki rozwoju techniki, Portale internetowe, Techniki sprzedaży, Narzędzia marketingu bezpośredniego
e-commerce, Trend analysis, Trends in development of technology, Web portals, Sales techniques, Direct marketing tools - Country
- Świat, Polska
World, Poland - Abstract
- Konsekwencją i dobrą stroną rozwoju Facebooka czy Twittera dla firm jest możliwość włączenia się w interakcje z użytkownikami, a tym samym promocja marki. Początek już został zrobiony, ale wykorzystanie ścieżki Facebook Trends musi mieć wszelkie znamiona portalu przyjaznego i dostosowanego do potrzeb nowoczesnego odbiorcy. Prawdopodobny kolejny krok dla firm uczestniczących w tym procederze to sponsorowanie trendów. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol