BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wojtaś-Jakubowska Anita (Think Kong)
Title
Trendy dnia do kawy
Source
Marketing w Praktyce, 2014, nr 3, s. 72-73
Keyword
Handel elektroniczny, Analiza trendu, Kierunki rozwoju techniki, Portale internetowe, Techniki sprzedaży, Narzędzia marketingu bezpośredniego
e-commerce, Trend analysis, Trends in development of technology, Web portals, Sales techniques, Direct marketing tools
Country
Świat, Polska
World, Poland
Abstract
Konsekwencją i dobrą stroną rozwoju Facebooka czy Twittera dla firm jest możliwość włączenia się w interakcje z użytkownikami, a tym samym promocja marki. Początek już został zrobiony, ale wykorzystanie ścieżki Facebook Trends musi mieć wszelkie znamiona portalu przyjaznego i dostosowanego do potrzeb nowoczesnego odbiorcy. Prawdopodobny kolejny krok dla firm uczestniczących w tym procederze to sponsorowanie trendów. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu