BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Grabiński Damian (First Public Relations)
Title
Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE
Communication and Promotion Barriers in the Regions in the Context of EU Funds
Source
Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014, vol. 2, s. 17-24, rys., tab., bibliogr. 7 poz.
Journal of Tourism and Regional Development
Issue title
Informacja i promocja w rozwoju regionalnym
Keyword
Strategia marki, Promocja, Zachowania komunikacyjne, Bariery rozwojowe, Fundusze unijne
Brand strategy, Promotion, Communication behaviours, Development barriers, EU funds
Note
streszcz., summ.
Abstract
W artykule przedstawiono bariery, na jakie napotykają urzędy marszałkowskie oraz beneficjenci funduszy europejskich podczas promocji i komunikowania w regionach. Wskazano czynniki budowy marki danego województwa. Przedstawiono przyczyny promowania i komunikacji regionów, jako element zwiększenia potencjału gospodarczego regionów - rozwoju infrastrukturalnego i społeczeństwa. (abstrakt oryginalny)

The article describes barriers faced by Mayor's Offices and beneficiaries of EU funds during promoting them and communicate in the regions. The text indicates what factors contribute to brand building of the province. It also goes deeper to cause of promotion and communication areas, because promotion is not a goal but a means to increase the economic potential of regions - the development of infrastructure and social development. (original abstract)
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. De Chernatony L.: Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
  2. Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  3. Fundusze europejskie, Raport z badania Omnibus, lipiec 2013 rok.
  4. Raport "Charakterystyka przyjazdów do Polski w 2013 r." przygotowany na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki, Warszawa 2013.
  5. Raport MSZ "10 PL-UE. Polskie 10 lat w Unii", Warszawa 2014.
  6. Raport Top Promocji polskich miast, powiatów i regionów 2013, raport z badania przeprowadzonego przez Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, styczeń 2013 rok, http://www.10latwue.pl/10-lat-polski-w-ue-to-10-lat-z-funduszami-europejskimi/ [31.05.2014].
  7. Werenowska A.: Public relations w promocji regionu turystycznego, [w:] Innowacje w rozwoju turystyki, K. Nuszkiewicz, M. Roman (red.), Wyd. Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie, Golądkowo 2014.
Cited by
Show
ISSN
2353-9178
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu