- Author
- Werenowska Agnieszka (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
- Title
- Zastosowanie eventu w promocji regionu
Event as a Tool of Promotion of the Region - Source
- Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014, vol. 2, s. 109-114, rys., tab., bibliogr. 10 poz.
Journal of Tourism and Regional Development - Issue title
- Informacja i promocja w rozwoju regionalnym
- Keyword
- Promocja walorów regionu, Marketing regionalny
Promotion of region value, Regional marketing - Note
- streszcz., summ.
- Abstract
- Eventy stają się bardzo popularnym narzędziem promocji. Również dla rozwoju regionów i ich promocji mogą być efektywnym sposobem na wykreowanie wizerunku, upowszechnienie wiedzy o walorach regionu czy też po prostu przyciągnięcia inwestorów. Branża eventowa to jedna z szybciej rozwijających się gałęzi, które mogłyby również wpłynąć na rozwój regionu. W artykule zaprezentowano event jako efektywne narzędzie promocji regionu. Przedstawiono zasady organizacji wydarzeń i korzyści ekonomiczne wynikające z organizacji eventów. (abstrakt oryginalny)
Events have become a very popular tool of promotion. For the development of the regions and their promotion they can also become a very effective way to create the image, popularize the knowledge about the qualities of the region or simply attract investors. Event industry is one of the fastest growing sectors, which could also affect the development of the region. The article presents the event as an effective tool of promotion of the region. The principles of organization of the events have been presented as well as the economic benefits from the events. (original abstract) - Full text
- Show
- Bibliography
-
- Bączek J.: Psychologia eventów, Wyd. Stageman Polska, Warszawa 2011.
- Iwankiewicz-Rak B., Rak L.: Public relations w gminach jako podmiotach non profit, [w:] Public relations w teorii i praktyce, D. Tworzydło, T. Soliński (red.), Wyd. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2006.
- Olędzki J., Tworzydło D.: Leksykon public relations, Wyd. Newsline Sp. z. o. o., Rzeszów.
- Rydzewska-Włodarczyk M.: Pomiar efektywności przedsięwzięć eventowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 827, Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 2014, nr 69.
- Stradomski M.: Event - czym jest, a czym nie jest?, http://www.konferencje.pl/artykuly/art,771,eventczym-jest-a-czym-nie-jest.html [8.02.2015].
- UFI The Global Association of the Exhibition Industry, 2010. Steinbeis Transfer Centre, University Ravensburg, Wyd. Polskie PIPT.
- Business Events Council of Australia, 2013.
- The Modern History of InternationalAssociation Meetings, ICCA, 2013.
- www.eventroi.org
- http://meetinginstitute.pl
- Cited by
- ISSN
- 2353-9178
- Language
- pol






