BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kowalak Robert (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Title
Benchmarking w controllingu sprzedaży
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 987, s. 302-310, bibliogr. 4 poz.
Issue title
Kierunki rozwoju controllingu a praktyka polskich przedsiębiorstw
Keyword
Benchmarking, Controlling, Sprzedaż
Benchmarking, Controlling, Sale
Abstract
Benchmarking w controllingu sprzedaży powinien być jednym z podstawowych narzędzi podnoszenia efektywności w zakresie dystrybucji produktów. Poprzez właściwe gromadzenie informacji o przodujących przedsiębiorstwach stosujących najskuteczniejsze techniki docierania do klienta można ocenić, czy stosowane rozwiązania znacząco odbiegają od tych, które dają optymalne efekty w zakresie sprzedaży. Może się jednak okazać, że stosowane rozwiązania w przedsiębiorstwie należą do najlepszych i że to one mogą stanowić wzór dla innych. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Bendell T., Boulter L.: Benchmarking. WPSB, Kraków 2000.
  2. Podstawy controlling. Red. E. Nowak. Wydawnictwo AE, Wrocław 1996.
  3. Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem. Red. E Nowak. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  4. Sierpińska M., Niedbała B.: Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu