BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kunasz Marek (Uniwersytet Szczeciński)
Title
Co determinuje szanse na szkolenie z wykorzystaniem intranetu bądź internetu w organizacji
What Determines Chances for Training Via Intranet or Internet in An Organization
Source
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016, nr 429, s. 91-100, rys., tab., 14 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Issue title
Sukces w zarządzaniu kadrami. Dylematy zarządzania kadrami w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Problemy zarządczo-ekonomiczne
Keyword
Szkolenie pracowników, Zarządzanie kapitałem ludzkim, Internet, Organizacja
Manpower training, Human Capital Management, Internet, Organisation
Note
streszcz., summ.
Abstract
W pracy poddano identyfikacji czynniki sprzyjające prawdopodobieństwu szkolenia z wykorzystaniem intranetu bądź Internetu w organizacji. Analizom poddano materiał empiryczny z badań systemów zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstw z województwa zachodniopomorskiego. W warstwie metodologicznej znalazło zastosowanie instrumentarium modelowania ekonometrycznego (szacowano modele zmiennej jakościowej)(abstrakt oryginalny)

Factors supporting probability of Intra-/Internet training in an organization were identified in the paper. Empirical material from research on the human resource management system in enterprises of the West Pomeranian Voivodeship was analyzed. Econometric modelling (models of quality variable were estimated) were applied in the methodological layer(original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Bednarek J., Lubina L., 2008, Kształcenie na odległość. Podstawy dydaktyki, PWN, Warszawa.
  2. Bochniarz P., Gugała K., 2005, Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w firmie, Poltext, Warszawa.
  3. Chrabąszcz K., 2011, Using e-learning in the process of students' education, Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, nr 1, s. 55-66.
  4. Górecki B.R., 2010, Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki, Key Text, Warszawa.
  5. Gruszczyński M. (red.), 2012, Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych, Wolters Kluwer, Warszawa.
  6. Kępińska-Jakubiec A., Majewski S., 2009, Efektywność systemów e-learningowych a kapitał intelektualny przedsiębiorstwa, E-mentor, nr 2, s. 33-40.
  7. Kufel T., 2011, Ekonometria - rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL, PWN, Warszawa.
  8. Kunasz M., 2006a, Analiza i identyfikacja potrzeb szkoleniowych jako etap procesu szkolenia i doskonalenia zawodowego, Optimum. Studia Ekonomiczne, nr 1, s. 105-114.
  9. Kunasz M., 2006b, Narzędzia stosowane w praktyce przedsiębiorstw na poszczególnych etapach procesu szkoleniowego, Organizacja i Kierowanie, nr 1, s. 99-117.
  10. Osińska M. (red.), 2007, Ekonometria współczesna, Dom Organizatora, Toruń.
  11. Prahalad C.K., Hamel G., 1990, The core competence of the corporation, Harvard Business Review, vol. 68, no. 3, s. 79-91.
  12. Śliwicki D., Ręklewski M., 2012, Wykorzystanie modeli logitowych w analizie czynników aktywności zawodowej ludności, Wiadomości Statystyczne, nr 2, s. 23-35.
  13. Woźniak J., 2012, Ocenianie efektów szkolenia czyli metody i problemy ewaluacji, GWP, Sopot.
  14. Zwiech P., 2011, Funkcja personalna przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nr 172, Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań, s. 355-364.
Cited by
Show
ISSN
1899-3192
Language
pol
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.15611/pn.2016.429.09
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu