BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Grzywińska-Rąpca Małgorzata (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie), Grzybowska-Brzezińska Mariola (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Title
Rola Internetu w realizacji działań marketingowych firmy i zdobywaniu nowych segmentów klientów
The role of the Internet in the implementation of marketing activities of a company and gaining new customer segments
Source
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych / Szkoła Główna Handlowa, 2016, nr 40, s. 333-341, tab., wykr., bibliogr. 9 poz.
Issue title
Rynki usług cyfrowych : uwarunkowania, trendy, metody
Keyword
Internet, Usługi marketingowe, Społeczeństwo informacyjne, Rozwój technologii informacyjnej, Przedsiębiorstwo
Internet, Marketing services, Information society, Information technology development, Enterprises
Note
streszcz., summ.
Abstract
W XXI w., w dobie cywilizacji elektronicznej, gdy większość mieszkańców zachodniego świata ma w zasobach swoich gospodarstw domowych takie dobra jak komputer czy telefon komórkowy, Internet stał się jednym z najistotniejszych zasobów informacji. Wobec tak dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego bardzo ważne jest to, by w przedsiębiorstwach zauważano potrzebę wykorzystywania nowoczesnych technologii w różnych obszarach działalności, m.in. jako formę pozyskiwania klientów. Dlatego przy ciągłym rozwoju technologii i coraz większym jej rozpowszechnieniu budowanie wizerunku firmy w Internecie staje się kluczowym elementem działania każdego przedsiębiorstwa.(fragment tekstu)

n the information society, which is developing dynamically and which accepts virtual communication and consumption, the effectiveness of e-marketing in business should be studied. The problem of online business activity is particularly important in the SME sector. This article attempts to analyse and evaluate the activities of companies in terms of the creation of their e-image, taking into account their size. Only 20% of companies in 2014 use social media to communicate with their clients. Electronic marketing tools are used by SMEs to a small extent and are not sufficient to gain new (original abstract)
Accessibility
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Bajdak A., Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003.
  2. Jakieła J., E-Biznes dla MŚP: korzystanie z innowacji w biznesie, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2008.
  3. Grzywińska-Rąpca M., Equipment level of polish households in information technology, "Information Systems in Management" 2015, s. 64-73.
  4. Jaskowska B., Social Commerce - społeczność dźwignią handlu, "Social Media Raport" 2010, vol. 1, s. 74-88.
  5. Kolony B., Kucia M., Stolecka A., Produkty i marki w opinii e-konsumentów, Helion, Gliwice 2011
  6. Sierpowska A., Internet w działaniach Public Relations. Analiza porównawcza tradycyjnych i internetowych narzędzi, "Studia i Materiały" Wydziału Zarządzania UW, z. 1, Warszawa 2006, s. 79-89.
  7. http://www.appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=isoc_bde15b_h&lang =en.
  8. http://www.ekonomicznie.pl/strefa.php?strefa=artykuly&art=475.
  9. http://www.internetstandard.pl/socialmedia2012.
Cited by
Show
ISSN
1232-4671
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu