BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina
Title
Empatia w finansach : budowa wewnętrznych relacji w mBanku
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 5, s. 52-56
Keyword
Strategia banku, Zachowania międzyludzkie, Marketing doświadczeń
Banking strategy, Interpersonal behaviours, Experience marketing
Company
mBank
Abstract
Jednym z elementów strategii biznesowej mBanku jest działanie oparte na empatii. Początkowo pomysł, aby w dokumencie firmowym pojawił się taki zapis, budził w organizacji zdumienie. Prowokował pytanie, czy w instytucji finansowej, w której liczą się twarde dane i wymierne wyniki, sprawdzi się empatia jako zasada współpracy. Odpowiedzią były warsztaty dla menedżerów i doświadczenie empatii na sobie samym. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu