BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Polak Krzysztof (Semiotic Solutions)
Title
Marki nie gęsi
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 4, s. 29-33
Keyword
Media społecznościowe, Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Zachowania konsumenta, Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie skuteczne, Poczta elektroniczna, Psychologia grupy, Marka
Social media, Social networking, Web portals, Consumer behaviour, Human-computer system, Effective communication, e-mail, Group psychology, Brand
Company
Facebook
Facebook
Country
Polska, Świat
Poland, World
Abstract
Analiza języka postów na Facebooku uświadamia nam i naszemu klientowi, że decyzja o wyborze dla marki któregoś z czterech sposobów komunikacji fanpage'owej jest decyzją strategiczną. Niekontrolowana mieszanka w stylu "trochę tego, trochę tamtego" może być bardzo szkodliwa i zaciera klarowny wizerunek marki. Łatwo dostrzec, iż podstawowy porządek kodów postów facebookowych rozgrywa się pomiędzy praktycznością a ludycznością. Analiza przytoczonych danych oraz zachowań przydatna jest tak marketerom jak i markom. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu