BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
Title
Atut własnego języka
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 29-30
Keyword
Marka, Marka produktu, Wizerunek marki, Cechy produktu, Cechy jakościowe, Personalizacja, Reklama, Strategia marki, Jakość produktu
Brand, Product brand, Brand image, Product features, Quality characteristics, Personalization, Advertising, Brand strategy, Product quality
Country
Polska, Europa
Poland, Europe
Abstract
Marka to znacznie więcej niż samo logo. To przede wszystkim charakter, który przeważnie nadaje jej marketer. Wymyśla założenia, stwarza koncepcje, testuje i dokonuje trudnego wyboru, bowiem spośród wielu możliwych wartości przyszłego brandu odrzuca większość, aby wybrać te najbardziej dopasowane do swojej grupy docelowej. Dlatego też personalizację marki można rozumieć jako nadanie jej cech na tyle charakterystycznych, aby jej produkty i materiały reklamowe były jak osobowość, czyli rozpoznawalne nawet bez logotypu. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu