- Author
- Kotylak Sławomir (Uniwersytet Zielonogórski)
- Title
- Sektor przemysłów kreatywnych elementem zmian w e-gospodarce - ujęcie ekonomiczne
Creative Industries Sector Component Changes in the E-Economy - Economic Approach - Source
- Ekonomiczne Problemy Usług, 2016, nr 123, s. 235-244, tab., rys., bibliogr. 15 poz.
- Keyword
- Przemysł kreatywny, Gospodarka cyfrowa
Creative industry, Digital economy - Note
- streszcz., summ.
- Abstract
- W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wpływu - w ujęciu ekonomicznym - sektora przemysłów kreatywnych na zmiany w e-gospodarce. Celem artykułu jest wskazanie korelacji pomiędzy rozwojem sektora przemysłów kreatywnych a zmianami zachodzącymi w handlu elektronicznym.(abstrakt autora)
The article presents the results of studies on the effects - in economic terms - the creative industries sector to changes in the e-economy. The aim of the article is to point out the correlation between the development of the creative industries sector and developments in electronic commerce.(author's abstract) - Accessibility
- The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library - Full text
- Show
- Bibliography
- Budziewicz-Guźlecka A. (2008), Rozwój usług e-government w Polsce, w: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym '07, red. J. Gołuchowski, A. Frąckiewicz-Wronka, Wyd. AE w Katowicach.
- Czaplewski M. (2010), Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontak-tach firm ubezpieczeniowych z klientami, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 595, s. 491-499.
- Drab-Kurowska A. (2006), Wykorzystanie sieci Internet w przedsiębiorstwie, Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość, Zesz. Nauk., 2, s. 97-201.
- Drab-Kurowska A. (2011), Wykorzystanie technologii informatycznych w komunikacji marketingowej, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 651 (68), t. 2.
- Kotylak S. (2015), Analiza wybranych segmentów branży elektronicznej rozrywki jako elementów rozwoju przemysłu kreatywnego w Polsce, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 852 (117).
- Kotylak S. (2014), Problemy klasyfikacyjne działalności przedsiębiorstw sektora przemysłu kreatywnego w modelach porównawczych gospodarek europejskich, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 808 (112), t. 1
- Kotylak S. (2013), Przemysł kreatywny jako element gospodarki elektronicznej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 763 (105).
- Kraus A., Kasprzyk B., Chorób R. (2010), Innovative forms of the use of new information technologies in the labour market. Forecasts and prospects, Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Kuczera K. (2011), Ewolucja pojęcia wirtualności, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", nr 9.
- Raport "Creating growth. Measuring cultural and creative markets in the EU", Ernst & Young Global Limited, Paris 2014.
- Raport GUS "Wykorzystanie technologii w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych ICT (2004-2013)".
- Raport GUS "Gospodarka Elektroniczna w Polsce", red. M. Kraska (2004-2009).
- Raport GUS "E-commerce", Wydawnictwa Internet Standard (2009-2013).
- Raport: "Kreatywny łańcuch - monitoring powiązań sektora kultury i kreatywnego w Polsce", IBnGR (2010).
- Raport PwC "Global Entertainment & Media", Outlook (2014).
- Cited by
- ISSN
- 1896-382X
- Language
- pol
- URI / DOI
- http://dx.doi.org/10.18276/epu.2016.123-22