BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sala Paweł (FreshMail)
Title
Indywidualnie w masie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 37-39
Keyword
Personalizacja, Rekomendacje, Handel elektroniczny, Poczta elektroniczna, Aplikacje internetowe, Komunikowanie w internecie, Marketing internetowy, Reklama w internecie, Serwis internetowy
Personalization, Recommendation, e-commerce, e-mail, Internet application, Communication on the Internet, e-marketing, Internet advertising, Website
Country
Polska, Świat
Poland, World
Abstract
E-mail marketing aby naprawdę był skuteczny, powinien sprawiać wrażenie komunikacji one-to-one pomiędzy marką a odbiorcą. W materiale niniejszym przytoczono 10 zasad skutecznej personalizacji komunikacji e-mailingowej. Do jednej z nich należy system rekomendacji w e-commerce. Autor udowadnia, iż warto zintegrować serwis pod kątem upodobań potencjalnego klienta, a więc oferować najbardziej prawdopodobne produkty, który konsument mógłby nabyć. Istotne są też takie czynniki jak kontekst wiadomości oraz płeć czy wiek danej osoby. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu