BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Deszczka Dariusz (Sodexo Motivation Solutions)
Title
Program lojalnościowy (pod) okiem profesjonalistów
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 50-52
Keyword
Programy lojalnościowe, Wspieranie przedsiębiorczości, Zarządzanie przez motywację, System motywacji projakościowej, Nagrody, Outsourcing, Partnerstwo biznesowe, Partnerstwo przedsiębiorstw, Platformy internetowe
Loyalty programs, Entrepreneurship support, Management by motivation, Pro-quality motivation system, Employee reward, Outsourcing, Business partnership, Partnership of companies, Internet platforms
Country
Polska
Poland
Abstract
Aż 43% przedsiębiorstw działających w Polsce w 2014 r. realizowało programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing całości lub części obowiązków. Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi oraz rozwój nowoczesnych technologii przyczyniły się bowiem do powstania narzędzi ułatwiających kompleksową realizację tego typu projektów. Dużą popularnością cieszą się platformy online, które pomagają nie tylko stworzyć ciekawy program, ale i nim zarządzać. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu