BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jabłoński Artur (MSU Publishing)
Title
Wystrzel nagłówkiem
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 53-55
Keyword
Poznanie zmysłowe, Analiza sensoryczna, Marketing sensoryczny, Reklama, Kampanie reklamowe, Rynek reklamy, Zarządzanie treścią, Planowanie projektu, Zachowania konsumenta
Sensory perception, Sensory analysis, Sensory marketing, Advertising, Advertising campaign, Advertising market, Content management, Project planning, Consumer behaviour
Country
Świat
World
Abstract
Jedno z najsłynniejszych stwierdzeń legendy świata reklamy, Davida Ogilvy'ego brzmi: pięć razy więcej osób czyta sam nagłówek niż treść przezeń zapowiadaną. W związku z tym, kontynuował mistrz - aż 80% czasu poświęconego tworzeniu reklam powinniśmy przeznaczyć na pracę nad przyciągającymi uwagę nagłówkami. Czy to jest dziś wciąż aktualne? Okazuje się, że w dużej mierze tak. Bowiem poza nową technologią reklamowych przekazów, w dziedzinie jej postrzegania zmysłowego niewiele się zmieniło. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu