BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kotarbiński Jacek
Title
Produkt cyfrowy a relacje ludzkie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 6, s. 9-12
Keyword
Efektywna obsługa klienta, Relacje z klientami, Zachowania klientów, Zachowania przedsiębiorstw, Zachowania międzyludzkie, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Marketing internetowy, Sklepy internetowe, Automatyzacja marketingu
Efficient Consumer Response (ECR), Relationships with customers, Customer behaviour, Enterprise behaviour, Interpersonal behaviours, Branding, Cultivation customer loyalty, e-marketing, Internet shopping, Marketing automation
Country
Polska
Poland
Abstract
Warto pamiętać, że żaden automat ani cokolwiek z automatu w nazwie nigdy nie zbuduje prawdziwych, ludzkich relacji z klientem, nawet gdyby był cyborgiem wyjątkowej klasy i urody. Model, jaki czeka nas w ciągu najbliższych kilku lat, to automatyzacja magazynów wysyłkowych, być może też powstawanie wyspecjalizowanych firm oferujących cybernetyczną usługę dystrybucji grupom internetowych sklepów. Jednakże pod względem budowania relacji z klientem wciąż w cenie jest właściwa i efektywna obsługa klienta. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu