BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Morawski Wojciech
Title
Dojrzali online
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 5, s. 86-88
Keyword
Strategia marketingowa, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Ludzie starsi, Marka produktu, Budowanie zaufania, Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Efektywna obsługa klienta, Profesjonalizm
Marketing strategy, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Elderly people, Product brand, Confidence building, Branding, Brand building, Efficient Consumer Response (ECR), Professionalism
Country
Polska
Poland
Abstract
Promując swoją markę, nie należy zapominać o odbiorcach z najstarszych grup wiekowych. Często okazują się oni najbardziej dochodowi, chętnie konwertujący oraz posiadający znaczną życiową wartość klienta. Seniorzy są bardziej lojalni i nieufnie podchodzą do zmian i eksperymentów. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że jeżeli raz dokonają zakupu danego produktu i będą z niego zadowoleni, na pewno tu powrócą. Są w stanie porzucić pomniejsze benefity proponowane przez konkurencję na rzecz stabilizacji i raz zbudowanego zaufania. Remarketing w ich przypadku może być naprawdę skuteczny. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu