BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Młynarczyk Katarzyna (Lee Hecht Harrison DBM), Tyburcy Magdalena (Lee Hecht Harrison DBM)
Title
Samo konto nie wystarcza : o trudnej rzeczywistości rekrutacyjnej na podstawie raportu "Media społecznościowe w rekrutacji 2017"
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 38-43, tab.
Keyword
Rekrutacja pracowników, e-rekrutacja, Media społecznościowe
Employee recruitment, e-recruitment, Social media
Abstract
Ponad 80 proc. rekruterów w Polsce przyznaje, że ma problem w pozyskaniu właściwych kandydatów w otwartych projektach rekrutacyjnych. Prognozy są mało optymistyczne i nie zapowiadają, by najbliższa przyszłość miała uczynić ich pracę łatwiejszą. Jeżeli pracodawcy chcą pozyskiwać najlepszych pracowników, muszą przygotować się na ostrą rywalizację, która często rozpoczyna się od stworzenia przemyślanej strategii zarządzania ludźmi i wyposażenia rekrutujących w odpowiednie narzędzia - w tym również te związane z właściwym wykorzystaniem mediów społecznościowych. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu