BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina
Title
Unikatowe DNA firmy : wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 65-69
Keyword
Rekrutacja pracowników, Marka przedsiębiorstwa
Employee recruitment, Enterprise's brand
Company
Owens-Illinois
Abstract
Firma Owens-Illinois wypracowała i wdrożyła Employee Value Proposition, dzięki czemu odnosi konkretne korzyści, obserwując rosnącą rozpoznawalność firmy wśród potencjalnych kandydatów, efektywniejszą rekrutację, wzrost zaangażowania i identyfikacji pracowników z organizacją oraz wyraźny spadek wskaźnika rotacji. Projekt został zainicjowany w zakładach w Polsce i może być wzorcowy dla całej korporacji. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu