BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina
Title
Zerwać ze stereotypami Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 7, s. 62-65
Keyword
Stereotypy, Wizerunek pracodawcy
Stereotypes, Employer branding
Company
Lidl Polska
Abstract
Kampania pod hasłem "Lidl zaczyna się od ludzi" została uznana za najlepsze działanie typu employer branding w naszym kraju w zakończonej niedawno, trzeciej edycji konkursu organizowanego przez GoldenLine. Warto przyjrzeć się, co zdecydowało o tym, że twórca kampanii - firma Lidl Polska otrzymała statuetkę EB Kreatora 2016. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu